| کد خبر: 196781 |

◄ ​ آغاز طرح جابجایی زائران حسینی از 17 مهرماه

به منظور تکریم و حفظ ایمنی زائران حرم سید الشهداء طرح جابه جایی زائرین از 17 مهر تا سوم آبان ماه سال جاری به مدت 17 روز اجرایی می‌شود.

تین نیوز

به منظور تکریم و حفظ ایمنی زائرین حرم سید الشهداء طرح جابه جایی زائران از 17 مهر تا سوم آبان ماه سال جاری به مدت 17 روز اجرایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، محمد حسن کلهری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ضمن لزوم تکریم و ارتقاء ایمنی سفرهای زائران گفت: هرساله با نزدیک شدن ایام اربعین حضرت سیدالشهدا حرکت عظیم دلدادگان و عاشقان آن حضرت جهت زیارت و تبیین اهداف کربلای حسینی و نشان دادن پیام عاشورا به جهانیان به سمت کربلا و نجف نمایش بی بدیل جهانی را رقم می زنند.

وی ادامه داد: در این راستا ضرورت دارد با عنایت به اهداف و جایگاه معنوی این حرکت عظیم و لزوم تکریم زائران سیدالشهدا و ارائه خدمات در شأن آنها با کلیه امکانات و ظرفیت ها و برنامه ریزی های دقیق در جهت مدیریت تقاضا وتامین ناوگان برای زائران حسینی اقدامات لازم صورت پذیرد.

کلهری در ادامه گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با هدف انجام این مهم در نظر دارد طرح جابجایی زائرین حسینی را از 17 مهرماه تا سه آبان سالجاری به مدت 17 روز به اجرا درآورد.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست های اتخاذ شده و ضرورت مشارکت کلیه ناوگان داخلی درامر جابه جایی زوار در داخل کشور و نظر به اینکه مقرر است سفرهای ناوگان مسافربری به مقصد عراق به صورت یک سر انجام پذیرد لذا رانندگان ناوگان اعزامی موظفند پس از پیاده کرده زائران در شهر مقصد برابر مقررات مربوطه و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به کشور بازگشته و مجددا در بازه های زمانی مشخص غیر از دوره پنج روزه اوج شامل دو روز قبل و بعد از اربعین جهت بازگرداندن مسافران به مقصد اعزام شوند.

این مقام مسئول در رابطه با تعیین مرز ورود و خروج زائران گفت: کلیه سرویس های اعزامی ایرانی و عراقی باید از مرز تعیین شده چذابه خارج و در هنگام برگشت نیز از همین مرز به کشور مراجعت کنند با توجه به اینکه تمامی شرکت ها ملزم به صدور صورت وضعیت و کد رهگیری برای کلیه سرویس های اعزامی هستند. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.