| کد خبر: 195003 |

◄ ترمیم آسفالت 41 کیلومتر از محورهای نمین

در تلاشیم عملیات روکش آسفات دو پروژه مهم محور روستایی پته خور- گلی و کارخانه سیمان به روستای گرده را نیز تا مهر ماه انجام وتحویل مردم شهرستان نمین دهیم.

تین نیوز

رئیس شورای اداری شهرستان نمین، در بازدید از پروژه روکش آسفالت محور نمین -میناآباد با بیان این‌که اداره راهداری شهرستان نمین 41 کیلومتر از روکش آسفالت محورهای این شهرستان را در دستور کار دارد، گفت: از این میزان تاکنون 31 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اردبیل-آستارا، نمین-آبی‌بیگلو، آبی‌بیگلو -دورجین و سعدآباد انجام شده است و ده کیلومتر دیگر نیز تا مهر ماه انجام خواهد شد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، عاطف ناصری ضمن قدردانی از تلاش راهداران که به‌صورت شبانه‌روزی برای آبادانی منطقه در حال فعالیت هستند تصریح کرد: حدود یک‌کیلومتر و 300 متر روکش آسفالت در محور میناآباد درحال اجراست که پس از اتمام این پروژه شاهد تسهیل در رفت و آمد اهالی این روستا خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به این‌که در محور حیران به پلیس‌راه و روستای یونجالو اقدامات خوبی در حوزه آسفالت‌ریزی انجام شده است افزود: در تلاشیم عملیات روکش آسفات دو پروژه مهم محور روستایی پته‌خور-گلی و کارخانه سیمان به روستای گرده را نیز تا مهر ماه انجام‌وتحویل مردم شهرستان نمین دهیم.

ناصری گفت: اداره راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری 364 کیلومتر از راه ارتباطی حوزه شهرستان نمین رابرعهده دارد که از این مقدار 45 کیلومتر راه اصلی، 36 کیلومتر راه فرعی، 192 کیلومتر راه آسفالته روستایی، 31 کیلومتر راه شنی و خاکی و 60 کیلومتر راه مرزی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.