| کد خبر: 193284 |

◄ شتاب در عملیات ترمیم پل‌های شهرستان تنکابن

عملیات ترمیم پل های حادثه دیده شهرستان تنکابن با شتاب در حال اجراست.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حاشیه بازدید از روند اجرایی عملیات ترمیم پل‌های «توکله» و «چشمه‌کیله» شهرستان تنکابن با اشاره به ضرورت افزایش ارتقا ایمنی راه‌های این شهرستان گفت: شهرستان تنکابن به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب ، ساحلی بودن و وجود جنگل‌های انبوه ، روستاها و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا همواره یکی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب شده و این در حالی است که می‌توان با ایجاد راه‌های ایمن و مناسب در شهرستان گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، عباسعلی نجفی در ادامه به اهمیت ویژه حمل ونقل جاده‌ای در کشور و مازندران اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته ، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

وی ضمن اعلام رضایت از روند بازسازی و مرمت پل های مذکور اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ، امید است در موعد مقرر پل‌های مذکور مجدد به زیر بار ترافیک رفته تا گره‌های ترافیکی تنکابن علی‌الخصوص کمربندی و همچنین راه دسترسی روستاهای منطقه ایمن شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در غرب استان اشاره و یادآور شد: پروژهای متعددی در غرب استان در دست اجراء بوده که انشاالله با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم.

دیدار با فرمانداران شهرستان‌های تنکابن و رامسر نیز از دیگر برنامه‌های سفر کاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسولان این اداره کل بود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.