| کد خبر: 192562 |

◄ تشدید نظارتها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در اجرای طرح تابستانی 98

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل مسافر برون شهری در ارائه خدمات به مسافرین تابستانی خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل مسافر برون شهری در ارائه خدمات به مسافرین تابستانی خبر داد.

در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین، کاهش هزینه های سفر، کاهش سفرهای درون شهری و تسهیل در دسترسی به محلهای صدور بلیت ، علاوه بر صدور بلیت از طریق وب سایت شرکتهای حمل و نقل مسافر و دفاتر فروش بلیت سطح شهر، تهیه بلیت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و آژانسهای مسافرتی نیز فراهم گردیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل هم چنین یادآور شدند به منظور افزایش سطح ایمنی ، بهداشتی و رعایت شرایط و ضوابط حمل و نقلی در ناوگان حمل و نقل عمومی، پایانه های مسافری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، بازدید های نظارتی با هماهنگی دستگاههای ذیربط از محل پایانه ها عمومی و اختصاصی مسافر ، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ، ایستگاههای ثابت و سیار و اکیپ های سیار اعزامی از سوی اداره کل انجام و در صورت مشاهده موارد تخلف بویژه تخلفات مهم و حادثه ساز علاوه بر اعمال قانون از سوی نیروی انتظامی، در کمیسیونهای ویژه رسیدگی به تخلفات شرکتها و رانندگان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مهدی گرجی تکریم مسافر، رفتار توأم با احترام و ادب و خدمات مطلوب در حین سفر برای مسافران و بویژه استفاده از محلهای مناسب ایجاد شده در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای توقف مسافرین برای انجام فریضه نماز در طول مسیر را از اولویت های مهم و یک ضرورت اساسی برای شرکتها ، مؤسسه و شعب حمل ونقل مسافر استان دانست و افزود در حال حاضر تعداد 1659 نفر راننده در این بخش شاغل بوده و تعداد 600 دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه جابجایی مسافرین از مبدأ 13 پایانه عمومی و خصوصی در استان را به انجام می رسانند.

وی افزود: طی سه ماهه اول سالجاری تعداد 164337 مسافر به استان وارد و 196251 مسافر از استان خارج و هم چنین 257181 نفر مسافر درون استان جابجا شده اند که عمده مقاصد سفر های خارج استان را استانهای تهران – سیستان و بلوچستان – خراسان رضوی و کرمان برشمرد و افزود جابجایی مسافر در سفرهای برون استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 21 درصدی برخوردار بوده است.

در پایان گرجی افزود: سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرهای تابستانه در استان خراسان جنوبی خواهد بود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.