| کد خبر: 191836 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران:

◄ ارتقاء ایمنی راکبین موتورسوار در مازندران با توزیع رایگان کلاه ایمنی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از توزیع 1000 عدد کلاه ایمنی رایگان در 34 روستای استان در سال گذشته با هدف ارتقا ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبین موتور سوار خبرداد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از توزیع 1000 عدد کلاه ایمنی رایگان در 34 روستای استان در سال گذشته با هدف ارتقا ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبین موتور سوار خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به سهم 5/14 درصدی تلفات موتورسواران در محورهای برون شهری مازندران و با توجه به اینکه عمده تلفات این گروه در حوزه سنی 21 الی 40 سال اتفاق می افتد، اقدامات فرهنگی و آموزشی در محورهای پر حادثه از حیث تلفات موتورسوار صورت گرفت که از آن جمله می توان آموزش به خانواده ها در حوزه خـطرات رانندگی غیر ایمن با موتور سیکلت و نمایش آموزشی، سرگرمی و توزیع ادوات ایمنی موتور نظیر کلاه ایمنی و شبرنگ آشکار ساز جهت نصب بر بدنه موتور اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه ، برنامه های انجام شده را، اجرای برنامه آموزشی و نمایشی، توزیع رایگان کلاه ایمنی موتور سیکلت ، شبرنگ آشکار ساز در 34 روستای محورهای پر حادثه از حیث تلفات موتور سوار در کلیه شهرستان های استان بویژه شهرستانهای بابل، میاندرود،ساری،بهشهر،گلوگاه، بابلسر، نوشهر، رامسر، تنکابن،محمود آباد ،فریدونکنار،جویبار، قائمشهر و سوادکوه بیان کرد.

نجفی خاطر نشان کرد : امید است با اجرای چنین برنامه های فرهنگی و آموزشی ، گامی بلند در جهت ارتقاء راکبین موتورسوار ، عابرین پیاده و ... سطح استان مازندران برداریم. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.