| کد خبر: 191309 |

آغاز طرح راهداری تابستانی در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستان

طرح راهداری تابستانی در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستان آغاز شد.

تین نیوز

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح راهداری تابستانی در ۳۱ محور اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان به طول ۳ هزار کیلومتر و با بهره‌مندی از ۳۰۰ نفر از راهداران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، غلامرضا بیکی از آغاز‍ طرح راهداری تابستانی خبر داد و اظهارداشت: این طرح در 31 محور اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان به طول 3 هزار کیلومتر و با بهره‌مندی از 300 نفر از راهداران اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح 124 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین، سبک و تجهیزات راهداری در قالب 43 اکیپ راهداری، 9 اکیپ امدادی و خدماتی در طول راه‌ها به صورت مستمر فعال هستند تا سطح خدمات مطلوبی را به کاربران و مسافران تابستانی ارائه کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان با توجه به فصل تابستان و سفرهای تابستانی و پرتردد بودن راه‌ها، افزود: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد تا امنیت خاطری را برای مسافران ایجاد کند.

بیکی اظهار کرد: در این طرح راهداران و اکیپ‌های راهداری به آشکارسازی نقاط پرتصادف، تجدید و احیای خط‌کشی‌ها، علف‌تراشی و تسطیح حریم راه‌ها، لکه‌گیری آسفالت، رفع افتادگی شانه راه، اصلاح سرعت‌گیرهای آسیب دیده، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی وغیره می‌پردازند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر راه دارد، افزود: برای اجرای بهینه طرح، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی مانند نصب بنرهای ایمنی، تجهیز ناوگان راهداری، اطلاع‌رسانی پیام‌های ترافیکی، لکه‌گیری، تابلوهای سیار هشداردهنده و پاکسازی و منظر آرایی حریم راه‌ها انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.