| کد خبر: 187147 |

رسیدگی به تخلفات ۱۱۲ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر

به تخلفات ۱۱۲ شرکت حمل و نقل کالا و مسافررسیدگی شد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی،  گفت: در ۱۲ ماه سال گذشته، به ۱۱۲ مورد تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر مستقر در استان خراسان جنوبی رسیدگی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی گرجی گفت: با توجه به میزان صلاحیت‌های تفویضی به استان، در مجموع برای شرکت‌های دارای تخلفات نوبت اول تذکر کتبی، نوبت دوم و بعد از آن جریمه نقدی صادر و احکام مربوطه ابلاغ گردید.

وی افزود: عدم رعایت مهار مناسب بار، حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو، صدور بارنامه جهت وسیله نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی، عدم رعایت مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت و عدم رعایت نحوه حرکت، توقف و سرویس دهی و ... از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت‌های حمل ونقل بوده است.

گرجی با اشاره به تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل ونقل جاده‌ای و رضایت آنها، ادامه داد: این اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای برون شهری را دارد که سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد کرده است تا بتواند نظرها، پیشنهاد‌ها و شکایت‌های افراد را دریافت و به آن‌ها رسیدگی نماید.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: تخلفات مربوط به شرکت‌ها و موسسات حمل ونقلی در کمیسیون ماده ۱۲ آئین نامه اجرائی تبصره (۱) ماده (۳۱) قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم رانندگی، با حضورمدیر کل، نماینده صنف مربوطه، رئیس اداره حقوقی بررسی و احکام مربوطه صادر می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.