| کد خبر: 187078 |

◄ خسارت 480 میلیارد ریالی به راه‌های مواصلاتی و ابنیه فنی استان خراسان جنوبی

خسارت 480 میلیارد ریالی ناشی از بارندگی ها به راه‌های مواصلاتی و ابنیه فنی استان خراسان‌جنوبی وارد شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از 480میلیارد ریال خسارت ناشی از بارندگی های سال 98 به راهها و محورهای مواصلاتی و ابنیه فنی استان خبر داد.

اسداله جلالزاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی با اشاره به خسارات وارد شده سیل، و بارش های نوروزی و اقدامات انجام شده در جهت ایمنی تردد گفت: سیلاب و بارش های بهاری به بیش از 1700 کیلومتر از راههای حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است. 

جلال زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به حجم و شدت بارش ها تخریب 2 دستگاه پل در حوزه شهرستان طبس و بیش از 1700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و به970 ابنیه فنی خسارت وارد شده است.

وی برآورد خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان را بالغ بر480 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: از ابتدای بارش ها اکیپ های راهداری به طور شبانه روزی شامل 246 دستگاه ماشین آلات و 534 راهدار با حضور در سطح محورهای استان، مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و کار امداد رسانی و بازگشایی محورها را انجام می دهند.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، ادامه داد: تعداد 1245 نفر مسافر نوروزی در مساجد، راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی – رفاهی اسکان داده شدند.

 همچنین با توجه به چندین مرتبه انسداد در مدت طرح نوروزی تعداد 93 محور اصلی، فرعی و روستایی رفع انسداد و در 493 مقطع ریزش برداری انجام شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.