| کد خبر: 188434 |

بهسازی جاده‌های روستایی مشکین شهر

جاده ارتباطی ۶ روستا در مشکین شهر ترمیم می‌شود.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر گفت: در روز‌های آینده جاده ارتباطی ۶ روستا در این شهرستان بهسازی و ترمیم می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر صبح امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی این شهرستان گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی قوشه، مرادلو، امیرکندی، میزان، قینرجه و قره گل برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در ۱۵ کیلومتر افزود: از ابتدای سال ۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۸ کیلومتر تسطیح جاده روستایی با تراشه آسفالت، ۱۶۰ کیلومتر تسطیح شانه راه و اصلاح افتادگی شانه با شن ریزی و ۲۰۰ تن لکه گیری راه‌های اصلی و روستایی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر به اجرای ۲۳۵ کیلومتر تسطیح و تیغ اندازی راه‌های روستایی نیز اشاره کرد و گفت: به ویژه در سال جاری به بهسازی جاده‌های روستایی توجه ویژه داشتیم.

فرج پور ادامه داد: علاوه بر این در آینده نزدیک لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی محور اهر- پارس آباد به طول ۱۰ کیلومتر نیز عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر بهسازی محور‌ها در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده ها، گفت: علاوه بر این اقدامات راهداری موجب صرفه جویی در زمان سفر و کاهش مصرف سوخت می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.