| کد خبر: 185250 |

کاهش هشت درصدی ورود خودروها به خراسان رضوی در ایام نوروز

ورود خودروها به خراسان رضوی در ایام نوروز هشت درصد کاهش یافت .

تین نیوز

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس آمار دستگاههای تردد شمار ورود انواع خودرو به این استان از 25 اسفند سال گذشته تا 16 فروردین ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، ابراهیم نصری افزود: در این مدت یک میلیون و 470 هزار انواع خودرو وارد این استان شد در حالی که این تعداد طی مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و 592 هزار وسیله نقلیه بود.

وی اظهار داشت: از این تعداد، شمار وانت بارها و خودروهای سواری ورودی به استان با کاهش هشت درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک میلیون و 365 هزار خودرو بود و بقیه نیز در حدود 110 هزار خودرو شامل کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس بوده اند.

وی بیشترین کاهش تردد خودرو در جاده های خراسان رضوی را به ترتیب مربوط به جاده فاروج ـ قوچان، سه راهی چکنه ـ چناران، سبزوار ـ داورزن، سبزوار ـ اسفراین و فردوس ـ گناباد عنوان کرد و گفت: شرایط آب و هوایی و بروز سیلاب در استانهای شمالی نظیر گلستان و مازندران موجب کاهش تردد در جاده های یاد شده گردید.

بر اساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از 25 اسفند ماه پارسال تا 15 فروردین ماه سال جاری 14میلیون و 343 هزار و 662 نفر وارد این استان شده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.7 درصد کاهش دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.