| کد خبر: 182963 |

◄ اجرای طرح نوروزی در 6 بخش حمل و نقل و راهداری در استان خراسان رضوی

طرح نوروزی در 6 بخش حمل و نقل و راهداری در استان خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از ابلاغ و اجرای طرح خدمات نوروزی در شش بخش حمل‌ونقل داخلی مسافر، ایمنی حمل‌ونقل، حمل‌ونقل و بین‌المللی مسافر، مدیریت راه‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و راهداری برای نوروز 98 خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری ضمن اشاره به زمان اجرای طرح نوروزی سال 98 گفت: این طرح طبق سنوات هرساله اجرا می‌شود و زمان آن از 25 اسفند سال جاری شروع و تا 17 فروردین سال 98 به مدت 22 روز ادامه خواهد شد.

وی گفت: شیوه‌نامه طرح نوروزی سال 98 باهدف برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای جابه‌جایی روان و ایمن مسافران نوروزی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تدوین و به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ‌شده است.

 نصری در ارتباط بازمان پیش‌فروش بلیت اتوبوس در ایام نوروز گفت: پیش‌فروش بلیت اینترنتی از طریق سایت‌ اینترنتی www.safar724.com از تاریخ 12 اسفند شروع می‌شود.

وی در خصوص پیش‌فروش حضوری بلیت در پایانه امام رضا به‌عنوان پایانه اصلی و متمرکز طرح نوروزی گفت: پایانه محل سوار و پیاده شدن مسافر است و مسافرین برای اینکه دچار اختلال در سفر و مشکلات دلالی نشوند می‌توانند در سراسر کشور و از طریق دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافربری مجاز در سطح شهر بلیت خود را تهیه نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در این شیوه‌نامه نشانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جاده‌ها و تلفن مدیران آن‌ها، نشانی و موقعیت راهدارخانه‌ها و غیره آمده است.

 وی در پایان گفت: سامانه‌ی پیامکی 1000525 جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافرین داخل استان خراسان رضوی فعال است و در خارج استان نیز هم‌وطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها و سایر مشکلات حوزه راهداری و حمل‌ونقل از طریق سامانه و نصب اپلیکیشن 141 از امکانات ویژه این سامانه بهره‌مند شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.