| کد خبر: 179279 |

◄ برگزاری مانور ترافیکی طرح زمستانی قزوین

رزمایش ترافیکی طرح زمستانی قزوین برگزار شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصل زمستان و بارش‌های پیش‌بینی‌شده دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه راه ازجمله اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی آمادگی خود را با حضور در رزمایش طرح زمستانی اعلام کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون در این مراسم افزود: میزان روند کاهشی تصادفات و نگه‌داشتن این مسئله برای متولیان و متصدیان وارد مرحله‌ای جدید شده است.

 وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد کاهش میزان تصادفات در استان بوده‌ایم گفت: با توجه به اینکه میزان تصادفات از 27 هزار کشته به 16 هزار کشته رسیده اما قطعا نسخه‌پیچی برای روند نزولی تصادفات باید تغییر کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان عنوان کرد: هزینه کردن برای ارتقای بیشتر راه‌ها در شرایط فعلی اقتصادی کشور می‌تواند بار و هزینه مازاد برای کشور باشد اما این در حالی است که موضوع فرهنگ‌سازی رانندگی همچنان مغفول باقی‌مانده است.

 پیر نون یادآور شد: در حال حاضر همه دستگاه‌های امدادرسان حاضر هستند اما جای دستگاهی که بخواهد فرهنگ ترافیکی را در جامعه تبیین کند خالی است و اتفاقی درزمینه روانشناسی ترافیک نیفتاده است.

وی افزود: دادن آمار یک وظیفه اداری است و ایجاد رضایتمندی مردم باید عینیت پیدا کند و این در حالی است که باید عینیت بخشیدن به خدمات در کف جاده محقق شود.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایان تاکید کرد: استفاده و خرید دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به‌روز و پیشرفته صرفاً در صورتی رضایت را در پی دارد که مردم شاهد خدمات در کف جاده باشند و البته ما نیز با خرید تجهیزات نگاه ویژه‌ای به ارتقای حقوق شهروندی داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.