| کد خبر: 179283 |

◄ جزئیات راهداری زمستانه در استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با نماینده مردم شهرستان تاکستان دیدار کردند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با نماینده مردم شهرستان تاکستان دیدار کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری برگزار شد معاونان راهداری، فنی و نظارت و حمل‌ونقل این اداره کل و روسای انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های بخش حمل کالا و مسافر افشین پیرنون را در این دیدار همراهی کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون در این دیدار گزارشی نیز از اقدامات صورت گرفته در بخش حمل‌ونقل کالا، مسافر و راهداری توسط این اداره‌‌کل در سال 97 ارائه داد.

وی افزود: از امروز 24 آذرماه استان قزوین به‌عنوان اولین استان در سطح کشور طرح تن -کیلومتر در استان قزوین را اجرایی کرده است که این موضوع از خواسته‌های مهم رانندگان بخش حمل‌ونقل کالا در طی سالیان گذشته است.

پیرنون در خصوص راهداری زمستانی استان اظهار کرد: از آغاز سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرار گرفت و با خرید هشت دستگاه کامیون ولو FMX مجهز به نمک‌پاش مکانیزه، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و چهار دستگاه گریدر و همچنین با استفاده از 288 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقرشده و 300 نفر از پرسنل راهداری استان در قالب 30 اکیپ، عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.