| کد خبر: 183179 |

◄ خدمات‌رسانی 31 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان قزوین در نوروز 1398

بخش عمده‌ای از تصادفات، ناشی از واژگونی خودروهاست که یکی از دلایل آن خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش‌شده درصورتی‌که مجتمع‌های خدماتی- رفاهی محلی برای ربودن خواب و خستگی از رانندگان و جلوگیری از تصادفات است.

تین نیوز

مدیرکل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، در خصوص فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی استان به هم‌وطنان عزیز گفت: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی امسال نیز همانند سال‌های قبل مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی استان قزوین آماده خدمات‌دهی به مسافران است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، افشین پیرنون افزود: بخش عمده‌ای از تصادفات، ناشی از واژگونی خودروهاست که یکی از دلایل آن خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش‌شده درصورتی‌که مجتمع‌های خدماتی- رفاهی محلی برای ربودن خواب و خستگی از رانندگان و جلوگیری از تصادفات است.

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق‌های استراحت است که در مجاورت جاده‌ها احداث می‌شود و رانندگان و مسافران می‌توانند به‌منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از آن‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 31 مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان قزوین فعال بوده و آماده خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی هستند. در همین رابطه به‌منظور تشدید نظارت بر عملکرد این مراکز کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر استان از نحوه ارائه خدمات و وضعیت بهداشتی آشپزخانه‌ها، نمازخانه‌ها و سایر قسمت‌ها روزانه و به‌طور مستمر بازدید می‌کنند.

پیرنون در خاتمه با آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هم‌وطنان عزیز گفت: مسافران عزیز قبل از آغاز سفر به‌منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت موردنیاز و نیز با بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنید. این سامانه از طریق نرم‌افزار 141 نیز قابل‌دسترسی است؛ و نرم‌افزار 141 از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.141.ir به‌صورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

همچنین می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه‌های اطلاع‌رسانی 3000143 پل ارتباطی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین با مسافرین و 30007070 برای ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی ارتباط برقرار کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.