| کد خبر: 175889 |

◄ تجهیز ناوگان راهداری استان قزوین به هشت دستگاه کامیون ولوو FMX

ناوگان راهداری استان قزوین به هشت دستگاه کامیون ولو FMX جدید مجهز شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، گفت: در حال حاضر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین دارای 280 دستگاه ماشین‌آلات بوده که از این تعداد 109 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، 99 دستگاه نیمه سنگین و 72 دستگاه سبک است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون افزود: تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیت‌های حوزه راهداری است که باید بدان توجه ویژه‌ای شود.

 پیرنون افزود: با اضافه شدن هشت دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین‌آلات نیمه سنگین دو سال کاهش یافت و از 21 سال به 19 سال رسید.

افشین پیرنون در خصوص تعداد ماشین‌آلات خریداری‌شده در یک سال گذشته عنوان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین طی یک سال گذشته اقدام به خرید هشت دستگاه کامیون ولوو FMX، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و چهار دستگاه گریدر کرده است.

وی افزود: هشت دستگاه ماشین‌آلات خریداری‌شده مجهز به نمک‌پاش و تیغه‌برف‌روب خواهند شد و در محورهای آزادراه قزوین-زنجان، آزادراه قزوین-رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می‌شوند و امیدواریم کیفیت خدمات‌رسانی در فصل زمستان در محورهای مذکور با اضافه شدن این امکانات بهبود یابد و رضایت هم‌وطنان عزیز محقق شود.

پیرنون گفت: هم‌اکنون راهداری قزوین با استفاده از ماشین‌آلات و نیروهای راهدار خود تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات هر چه بیش‌تر به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای بکار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در خصوص برنامه‌های پیش‌روی فصل بارش و سرما تصریح کرد: راهداری استان با داشتن 26 باب راهدارخانه و 300 نفر پرسنل راهداری آمادگی خدمات‌رسانی در زمستان سال جاری را دارد.

وی گفت: امیدواریم با به‌کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری موجود و جدید خریداری‌شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هم‌وطنان و استفاده‌کنندگان از محورهای استان انجام‌وظیفه کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.