| کد خبر: 181691 |

◄ تخلف سرعت در جاده های خراسان رضوی کاهش یافت

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش دوربین‌های ثبت سرعت طی 10 ماه گذشته امسال تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های این استان کاهش یافته است.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش دوربین‌های ثبت سرعت طی 10 ماه گذشته امسال تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های این استان کاهش یافته است.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری گفت: در این مدت تعداد تخلفات سرعت غیرمجاز به طور میانگین شامل 9 صدم درصد از مجموع رفت و آمدهای خودرویی است در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال 14 صدم درصد بود.

وی ادامه داد: برخورد پلیس با رانندگان متخلف با سرعت 160 کیلومتر به بالا، عملکرد ستاد پیشگیری از وقوع تصادفات و عملکرد دادستانی در این زمینه از جمله عوامل کاهش تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های خراسان رضوی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک 120 سامانه ثبت تخلف سرعت در جاده‌های این استان نصب شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد بیشتر شده‌اند.

وی افزود: توسعه ابزار نظارتی هوشمند و فیزیکی از جمله نصب سامانه ثبت تخلف و حضور بیشتر پلیس در جاده‌ها از دیگر عوامل کاهش تخلف سرعت در جاده‌های خراسان رضوی است. مجموع اقدامات صورت گرفته موجب ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت بیشتر قوانین و مقررات در جاده‌ها شده است.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش‌هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است. با وجود سالانه 25 میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی هر سال شش هزار تصادف دارای کروکی در آن‌ها رخ می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.