| کد خبر: 182290 |

◄ افزایش ایمنی دو بریدگی محورهای ارتباطی گلستان

سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: دوربرگردان ورسن که بعد از ورودی روستای ورسن واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و با توجه به تردد زیاد و حادثه‌ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد است.

تین نیوز

سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل  گفت: دوربرگردان ورسن که بعد از ورودی روستای ورسن واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و با توجه به تردد زیاد و حادثه‌ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، غلامرضا بیکی، عملیات ایمن‌سازی دوربرگردان ورسن شامل زیرسازی، اجرای آسفالت محل دوربرگردان و نصب تابلو، علائم، گاردریل، نیوجرسی و احداث روشنایی است که زیرسازی آن شامل تعریض پل‌ها (سه دستگاه باند شمالی و سه دستگاه باند جنوبی)، عملیات‌خاکبرداری و پخش و کوبیدن تونان و زیراساس و اساس در باند شمالی و جنوبی با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی بابیان این‌که بقیه عملیات استانداردسازی این بریدگی در حال انجام است، افزود: مطالعات استانداردسازی بریدگی حکیم‌آباد نیز انجام‌شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی قرارداد.

 طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ‌بر پنج هزار کیلومتر می شود که در این محورها 70 بریدگی وجود دارد و استانداردسازی 10 بریدگی با اولویت‌های مشخص‌شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.