| کد خبر: 177176 |

◄ استقرار 24 اکپیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گلستان

با آغاز طرح راهداری زمستانی: 24 اکپیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان مستقر می شوند.

تین نیوز

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: هم‌زمان با شروع فصل سرما و بارش‌های پاییزی و زمستانه، طرح راهداری زمستانه امسال با استقرار 24 اکیپ راهداری در طول راه‌ها به‌ویژه محورهای برف‌گیر استان اجرا خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، غلامرضا بیکی افزود: در این اکیپ‌ها 341 نفر با به‌کارگیری 163 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین کار راهداری زمستانه را انجام می‌دهند.

 به گفته وی، این اکیپ‌ها در 24 راهدارخانه استان مستقر هستند و 1521 کیلومتر محور و 696 کیلومتر گردنه برف‌گیر را پوشش خواهند داد.

بیکی با بیان این‌که راهداری زمستانه به طور رسمی از اول آذرماه سال جاری به اجرا درمی‌آید، اظهار کرد: تمام تلاش راهداران بازنگهداشتن مسیرها و خدمات‌رسانی به‌موقع به کاربران جاده‌هاست و به همین دلیل راهداران در طول اجرای طرح راهداری زمستانه بخصوص در مواقع بحرانی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان به هم استانی‌ها توصیه کرد: حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری در زمستان پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری، برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس حاصل نموده و تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.