| کد خبر: 181369 |

سازمان راهداری خبر داد:

◄ اجرای طرح نوروزی تردد در جاده‌ها از 25 اسفند تا 17 فروردین

ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در اولویت اول برنامه‌های نوروز سال 98 قرار دارد و دستورالعمل‌های مربوط به ایمنی از جمله ممنوعیت تردد ناوگان حامل کالاهای خطرناک، انسداد مسیرهای پرخطر، فعالیت شبانه‌روزی مراکز معاینه فنی،... ازجمله مواردی است که به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

تین نیوز

نشست هماهنگی اجرای طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در سال 98 با حضور جمعی از مدیران، معاونین و کارشناسان حوزه حمل‌ونقل و راهداری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای منتشر کرده است، محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر این سازمان با تأکید بر لزوم همگرایی در حوزه اجرایی و عملیاتی طرح نوروزی در سال 98، افزود: زمان اجرای طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه 97 آغاز تا 17 فروردین‌ماه سال 98 ادامه دارد و باهم فکری و مشارکت و هماهنگی با همه دفاتر ستادی و سازمان‌های ذی‌ربط در حوزه جابه‌جایی مسافران نوروزی، شیوه‌نامه نوروزی تهیه و به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ می‌ شود.

اسماعیلی خاطرنشان‌کرد:ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در اولویت اول برنامه‌های نوروز سال 98 قرار دارد و دستورالعمل‌های مربوط به ایمنی ازجمله ممنوعیت تردد ناوگان حامل کالاهای خطرناک، انسداد مسیرهای پرخطر، فعالیت شبانه‌روزی مراکز معاینه فنی، تعطیلی کارگاه‌های جاده‌ای و ... ازجمله مواردی است که به استان‌ها ابلاغ می‌گردد.

فرهاد صالحیان مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نیز در این جلسه به اقدامات انجام‌شده در حوزه ایمنی سفرهای جاده‌ای اشاره کرد و افزود:طرح ساماندهی ساعت کار رانندگان ناوگان عمومی اتوبوس، ثبت تخلفات مربوط به‌سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه، نظارت بر عملکرد مدیران فنی، نصب دستگاه‌های FMS در اتوبوس‌ها و کنترل فنی وسایل نقلیه، شناسایی محورهای پرحادثه از جمله اقداماتی است که از طریق هماهنگی با پلیس‌راه و گشت‌های نظارتی در مرحله اجرا می‌باشد.

در ادامه این نشست نمایندگان سایر دفاتر این سازمان ضمن ارائه نقطه‌نظرهای کاربردی در زمینهٔ طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی مطالبی در خصوص اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی از طریق سامانه 141، سامانه‌های ارتباطی پیامکی با رانندگان و مسافران، ارتقای عملکرد و کارایی مجتمع‌های خدماتی – رفاهی و رضایت‌مندی مسافران و خدمات گیرندگان، به حاضران در جلسه ارائه کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.