| کد خبر: 180925 |

◄ بازگشایی 60 کیلومتر از قنوهای جاده ای شهرستان گناباد

محور گناباد ـ فردوس یکی از محورهای شریانی و کوهستانی با تردد بالا در شهرستان گناباد هست که اتصال استانهای جنوبی کشور با شهرستان گناباد و گمرک دوغارون را برقرار می کند.

تین نیوز

​ سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد، گفت: محور گناباد-فردوس یکی از محورهای شریانی و کوهستانی با تردد بالا در شهرستان گناباد هست که اتصال استان‌های جنوبی کشور با شهرستان گناباد و گمرک دوغارون را برقرار می کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، یونس ارشادی افزود: یکی از اولویت‌های مهم این اداره، افزایش ایمنی تردد می باشد که در محور گناباد-فردوس، علاوه بر انجام عملیات راهداری مستمر اقداماتی شامل 3.5 کیلومتر روکش آسفالت، 10 کیلومتر تعریض جاده، حدود 20 کیلومتر بازگشایی قنو و تعریض هشت دستگاه ابنیه فنی در محور مذکور انجام‌شده است.

ارشادی افزود: هم‌اکنون نیز باتوجه به آغاز فصل سرما، کوهستانی و سردسیر بودن منطقه کلات و همچنین جهت مقابله با هرگونه حوادث و بحران، بازگشایی و تخلیه قنوها در دستور کار این اداره قرار گرفت و تاکنون 60 کیلومتر قنودر محور گناباد ـ فردوس، محور کاخک ـ کریمو و محور تک میدان بازگشایی شده است.

وی همچنین در خصوص آمادگی راهداران جهت اجرای طرح راهداری زمستانی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و برودت هوا و بارش باران و برف، اکیپ‌های برفروبی این اداره از 15 آذرماه به‌صورت رسمی در محل راهدارخانه کلات مستقر گردیدند و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز است.

عملیات بازگشایی 60 کیلومتر قنوها طی یک ماه و با 90 دستگاه روز ماشین آلات راهداری به انجام رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.