| کد خبر: 177091 |

◄ توزیع بیش از 900 حلقه لاستیک حواله ای در ناوگان باری شهرستان گناباد

رانندگانی که لاستیک حواله‌ای دریافت کرده‌اند به هیچ وجه حق فروش لاستیک را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تین نیوز

​ سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد از توزیع 900 حلقه لاستیک ناوگان باری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، یونس ارشادی گفت: با توجه به افزایش قیمت و کمیاب شدن لاستیک که موجب بروز مشکلاتی در صنعت حمل‌ونقل کشور شده بود، خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و وزارت صنعت، معدن و تجارت توزیع لاستیک با ارز دولتی و بدون واسطه به صنوف ذی‌ربط واگذار شد.

وی افزود: در شهرستان گناباد طی سه ماه گذشته در راستای خدمات‌رسانی به رانندگان حوزه حمل کالا و با توجه به این‌که بیش از 1030‌دستگاه خودرو سنگین در سامانه کارت هوشمند حمل‌ونقل در شهرستان گناباد فعال هست تا این لحظه بیش از 900 حلقه لاستیک حواله‌ای بین رانندگان دارای عملکرد برون‌شهری توزیع شد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون با توجه به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی توزیع لاستیک، رانندگان عزیز می‌توانند با مراجعه به انجمن صنفی رانندگان شهرستان و تکمیل فرم مربوطه به همراه برگ سبز خودرو جهت تایید عملکرد به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد جهت ثبت‌نام لاستیک اقدام کنند.

ارشادی خاطرنشان کرد: رانندگانی که لاستیک حواله‌ای دریافت کرده‌اند به هیچ‌وجه حق فروش لاستیک را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد گفت: این روند تا هنگام تعادل قیمت لاستیک‌ها ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.