◄ رضایت 80 درصد کاربران از پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141
براساس نظرسنجی از کاربران و تماسگیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راههای کشور (141)، 80 درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال جاری رضایتمندی داشتند.
براساس نظرسنجی از کاربران و تماسگیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راههای کشور (141)، 80 درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سال جاری رضایتمندی داشتند.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، علیاکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور بابیان این خبر، اظهار کرد: کل تماسهای سامانه تلفنی 141 در آذرماه سالجاری بالغبر یکمیلیون و 200 هزار تماس بوده است که 99 هزار و 710 تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای 141، بوده است.
وی افزود: مجموع بازدید کاربران وبسایت 141 در آذرماه بالغبر 5 میلیون و 137 هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه 141، 573 هزار و 715 درخواست به ثبت رسیده است.
آشوری یادآور شد: بیشترین تماسها با سامانه تلفنی 141 و سهم آنها از کل تماسها در آذرماه مربوط به استانهای تهران، مازندران و البرز بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماسهای سامانه تلفنی 141 به میزان 25 درصد، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی 141 به میزان 35 درصد و پیامک ارسالی به سامانه 1000141 به میزان 15 درصد افزایش داشته است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.