| کد خبر: 180054 |

◄ خریداری 62 هزار تن شن و نمک در طرح زمستانی استان همدان

استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه‌ها در ایام سرد سال، برف‌گیر بوده و نیاز به عملیات برف‌روبی دارند.​

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از خرید 62 هزار تن شن و نمک در اجرای طرح زمستانی امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی‌خرم در گفتگویی اظهار کرد: 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف‌روبی خریداری‌شده است.

وی با اشاره به آماده‌باش 34 راهدارخانه استان در فصل زمستان یادآور شد: 515 نیرو و 285 دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک‌پاش و برف‌روب برای پاکسازی جاده‌های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی را در طول فصل زمستان انجام می‌دهند.

پرورشی‌خرم ادامه داد: تعمیر و تجهیز این ماشین‌آلات و آماده بکار کردن آن‌ها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آن‌ها اقدام کنند.

معاون راهداری استان همدان ابراز کرد: مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل، ۲۴ ساعته در خدمت به شهروندان عزیز است و اطلاعات راه‌های استان نیز به شکل مداوم به‌روزرسانی می‌شود، علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می‌توانند با طریق تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

پرورشی‌خرم با تاکید بر این‌که در فصل زمستان و هم‌زمان با بارش برف سنگین، مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده‌ها تردد کنند.

استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که بیش‌تر این راه‌ها در ایام سرد سال، برف‌گیر بوده و نیاز به عملیات برف‌روبی دارند.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.