| کد خبر: 170945 |

معاون راهداری همدان عنوان کرد:

◄ افتتاح ۲۷ طرح راهداری در همدان

۲۷ طرح راهداری بااعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال اعتبار در همدان افتتاح شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، گفت: ۲۷ طرح راهداری با ۱۲۳ میلیاردریال هزینه هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، حمید پرورشی‌خرم با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی بزرگ برای گزارش خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم است، افزود: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی است که مردم با نتایج تلاش‌های مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا می شوند.

وی با تاکید بر اینکه این اداره‌کل نیز بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است، عنوان کرد: ۲۷ طرح بااعتبار ۱۲۳ میلیاردریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این میزان ۳۲‌میلیاردریال از اعتبارات استانی و بقیه از اعتبارات ملی تامین‌شده است.

معاون راهداری استان همدان، افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی رزن، سه‌راهی فامنین-آوج، سه‌راهی پایگاه- قیدار، کبودرآهنگ-سوباشی، ملایر-آورزمان، قهاوند-کوریجان، مریانج-امامزاده محسن، همدان-سنندج، محور روستایی بهار، اسدآباد-آجین-سنقر، فیروزان-کارخانه، نهاوند-بروجرد و تویسرکان-کنگاور بخشی از طرح‌های افتتاحی این اداره‌کل است.

حمید پرورشی‌خرم ادامه داد: علاوه بر طرح‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت، طرح‌های دیگری در بخش ایمن‌سازی راه‌ها در دستور کار است که می‌توان به روشنایی گردنه ماهنیان رزن، روشنایی گردنه پیرمیشان ملایر، روشنایی تقاطع رسول اباد بهار، نصب نیوجرسی بتنی، مفصلی محور رزن- همدان و تکمیل زیرگذر بادخوره اسدآباد اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.