| کد خبر: 174396 |

◄ آشکارسازی 70 نقطه پر تصادف در استان همدان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آشکارسازی و شناسایی 70 نقطه پرتصادف در استان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، بابیان این‌که 106 نقطه در استان به‌عنوان محل‌هایی که تصادف در آن‌ها اتفاق می‌افتد شناسایی‌شده است، گفت: کارگروهی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد و نقاط پر تصادف شناخته شدند که بر این اساس 70 نقطه در همدان پر تصادف است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، حمید پرورشی‌خرم افزود: تاکنون 17 مورد از این نقاط شناسایی‌شده رفع و پنج مورد نیز در دست اقدام است.

پرورشی‌خرم ادامه داد: هم‌چنین علاوه بر نقاط یادشده از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، اصلاح طرح هندسی برای 9 نقطه نیز در حال انجام است.

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری همدان، با تاکید بر این‌که در سایر نقاطی که احتمال تصادف در آن‌ها متصور بوده اقداماتی انجام‌شده است، تصریح کرد: 661 عدد ایمن‌سازی کم‌هزینه سرگاردریل‌ها، 40 مورد اصلاح پیچ خطرناک، 48‌مورد اصلاح تقاطع، 98‌مورد اصلاح و احداث دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و یک‌صد دستگاه احداث، تعمیر و نگهداری و تعریض پل‌ها در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرارگرفته است.

 این مسئول ابراز کرد: هم‌چنین 178 هزار و 426 مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در 233 کیلومتر و 140 هزار و 849 مترمکعب ترانشه برداری در 110 کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.