| کد خبر: 174390 |

◄ روکش 123 کیلومتر از راه‌های آسفالته همدان

123 کیلومتر از راه‌های آسفالته استان روکش شدند.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، از روکش 123 کیلومتر از راه‌های آسفالته استان در پنج‌ماهه نخست امسال روکش شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، گفت: عملیات روکش آسفالت درراه‌های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی انجام‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، حمید پرورشی‌خرم افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان به‌منظور رفع خرابی‌های موجود، نگهداری مطلوب و بهینه و ارتقای کیفی سطح راه‌های استان انجام‌شده است.

پرورشی‌خرم از درزگیری 74 کیلومتر از راه‌های آسفالته استان خبر داد و یادآور شد: این عملیات باهدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به‌منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام‌شده است.

 وی، اصلاح قیر زدگی را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره‌کل عنوان و خاطرنشان کرد: در پنج‌ماهه نخست امسال عملیات قیر زدگی درراه‌های استان به طول 27 کیلومتر انجام‌شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان در ادامه، آسفالت حفاظتی، آسفالت شانه راه‌ها، آسفالت رگلاژی، شانه‌سازی راه‌های آسفالته، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، رگلاژ راه‌های شنی، موج تراشی و لکه‌گیری راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات انجام‌شده معاونت راهداری در پنج‌ماهه نخست سال جاری برشمرد.

همدان دارای پنج هزار و 400‌کیلومتر راه است که از این میزان 600کیلومتر بزرگراه، 85‌کیلومتر آزادراه، 318‌کیلومتر راه اصلی، 750‌کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.