| کد خبر: 173069 |

◄ افتتاح پروژه‌های 1‌ میلیارد ریالی در شهرستان گناباد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد، از بهره‌برداری و به اتمام رسیدن 14‌کیلومتر عملیات روکش آسفالت و یک دستگاه پل سه دهانه درراه‌های این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

​ رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد، گفت: مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه روکش آسفالت گرم راه روستایی، راه‌های اصلی و یک دستگاه پل سه دهانه چهار متری با حضور امام‌جمعه، فرماندار، نماینده محترم مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان گناباد در هفته دولت برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، یونس ارشادی در ادامه گفت : با توجه به خرابی رویه راه‌ها و به‌منظور ایمن‌سازی و ترمیم راه‌های حوزه استحفاظی، یکی از اولویت‌های مهم این اداره عملیات روکش آسفالت راه‌های شهری و روستایی هست که در سال گذشته بیش از 25کیلومتر و امسال نیز 14‌کیلومتر از آسفالت محورهای این شهرستان روکش شده است.

ارشادی افزود : راه روستایی قوژد به عزیزآباد، یکی از محورهای مهم روستایی شهرستان گناباد هست که با پیگیری‌های این اداره و توجه خاص نماینده و فرمانداری محترم شهرستان و با تخصیص قیر رایگان لازم، هفت کیلومتر از این محور بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 700 ‌میلیون ریال توسط این اداره روکش شد.

ارشادی در خصوص روکش آسفالت محور گناباد به فردوس یادآور شد: به دلیل کوهستانی و ییلاقی بودن منطقه، با هر باران و برف شاهد ریزش کوه و شن و سنگ به داخل جاده بودیم که با توجه به اولویت بودن افزایش ایمنی این محور، تعریض راه آن در دستور کار قرار گرفت و پس از بازگشایی 20‌کیلومتر قنو و تعریض ابنیه، 5/3‌کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم با هزینه پنج میلیارد ریال به انجام رسید.

وی در خصوص محور گناباد به کاخک نیز ارشادی اظهار کرد: کاخک یکی از شهرستان‌های گردشگری استان هست که به دلیل حجم بالای تردد در این محور و فرسودگی آسفالت، 2/3‌کیلومتر از آن بااعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال روکش با آسفالت گرم شد.

وی در خصوص احداث یک دستگاه پل سه دهانه چهار متری در روستای گیسور بیان کرد: با توجه به وقوع سیلاب‌های سنگین در محور گناباد ـ خواف ـ دوغارون در سال‌های گذشته تبدیل آب‌نما به پل در دستور کار قرار گرفت و عملیات احداث پل مذکور که از سال 1394 شروع و به علت عدم تخصیص اعتبار متوقف‌شده بود، با پیگیری‌های این اداره و مسئولین و ستاد بحران شهرستان در سال 1397با تامین اعتبار دو میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال پل مذکور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 در حاشیه این مراسم حمید بنایی نماینده شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گناباد تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.