| کد خبر: 175374 |

◄ بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع از راهدارخانه‌های استان تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به همراه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، از وضعیت ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، ساختمان اداری و راهدارخانه‌‌های شهرستان ری، محور تهران-قم، حسن‌آباد، تهران-کرج، شهریار و تهران-ساوه بازدید کردند.

تین نیوز

در بازدید از راهدارخانه‌های استان تهران، روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های فوق گزارشی از عملکرد و محورهای مواصلاتی و راهدارخانه‌های حوزه‌ خود به‌ویژه از وضعیت ماشین‌آلات راهداری، وضعیت ساختمان اداری و هزینه‌های انشعابی آب‌ و برق ارائه کرده و راهکارهای لازم جهت رفع موانع فراروی این مسائل و مشکلات را بیان کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان این بازدید اظهار داشت: ایمنی در سفرهای جاده‌ای و آرامش خاطر مردم و استفاده‌کنندگان از راه‌ها برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یک اصل مهم است و لذا تمام تلاش عوامل ستادی و استانی بر پایه این مهم بناشده است.

محمد تیموری، هم‌چنین افزود: برای تامین اعتبار ایمنی راه‌های کشور که سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود، می‌بایست در سطح ملی راه‌کارهای اساسی پیشنهاد و اجرا شود.

تیموری با اشاره به اجرای پروژه بررسی وضعیت رویه راه‌های کشور افزود: این پروژه تحت عنوان PMS، با همکاری مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت راه و شهرسازی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال 96 به اجرا درآمد و بالغ‌بر 51 هزار کیلومتر از راه‌های فرعی، اصلی، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها را تحت پوشش قرارداد که درنتیجه این مطالعات مشخص شد وضعیت ایمنی راه‌های فرعی و روستایی نامناسب‌تر از راه‌های شریانی هستند و به تامین اعتبارات و منابع مالی جهت ارتقای ایمنی در این محورها نیاز دارد.

وی در جریان این دیدار صمیمانه، درخواست‌‌ها و نظرات کارکنان راهداری را استماع و برنامه‌های راهبردی سازمان متبوع در خصوص مسائل مختلف نظیر تامین اعتبارات لازم جهت تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات، خرید و تجهیز لوازم موردنیاز راهدارخانه‌ها، مطالبات پیمانکاران و حقوق پرسنل شرکتی قول مساعد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.