| کد خبر: 175236 |

◄ رسیدگی به 224 پرونده در کمیسیون ماده 11 و 12

در شش‌ماهه اول 97 به 224 پرونده در کمسیون ماده 11 و 12 رسیدگی شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری در کمیسیون ماده 12 استانی شرکت‌ها تعداد 160 فقره پرونده تخلف رسیدگی شد که 17 فقره منجر به تذکر کتبی، 47 فقره منجر به تبرئه، شش‌فقره تعطیلی شرکت و 90 فقره منجر به جریمه نقدی شد که از این تعداد 13 فقره تخلف در حوزه مسافر بری و 147 فقره در حوزه کالا صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقرجوان افزود: کمیسیون ماده 11 رانندگان نیز در شش‌ماهه اول سال جاری به 64 فقره تخلف رسیدگی شد که از این تعداد 17 فقره منجر به تبرئه و 47 فقره منجر به لغو کارت هوشمند به مدت یک‌ماه شد.

وی اظهار کرد: اعم تخلفات صورت گرفته در حوزه مسافر، شکوائیه مسافرین مبنی بر عدم رعایت حقوق مسافر و عدم ضوابط مدیر فنی بوده و در حوزه کالا نیز تخلفات مربوط به همراه نداشتن تجهیزات ایمنی و حمل محموله خارج از سیستم اعلان بار است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: در کمیسیون های ماده 11 و 12 حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حمل‌ونقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی، اضافه تناژ و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافری را از اهم تخلفات شرکتها و رانندگان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.