| کد خبر: 164904 |

رسیدگی به تخلفات حمل ونقل جاده ای در کمیسیونهای ماده 11 و12 اداره کل

عمده تخلفات مطرح‌شده در این دوره حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حمل‌ونقلی ، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا ، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی وعدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر دانست .

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، گفت:در سال 96 تعداد 147 فقره تخلف مربوط به شرکتهای حمل‌ونقل کالا ومسافر در کمیسیون ماده 12 رسیدگی گردید که ازاین تعداد 113 فقره مربوط به حوزه کالا و34 فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقر جوان در ادامه اظهار کرد: از تعداد فوق‌الذکر 14 فقره منجر به صدور تذکر و71 فقره به علت محرز نشدن تخلف تبرئه و تعداد 61 فقره رای هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده 12 که جهت رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل‌ونقلی برگزار می‌گردد مطرح و آرای فوق صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه اشاره‌ای به کمیسیون ماده 11 کردو گفت در این کمیسیون که به تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود در سال 96 تعداد 37 فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که ازاین تعداد 3 فقره منجر به تبرئه و تعداد 34 فقره پروانه فعالیت آن‌ها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید .

وی گفت : عمده تخلفات مطرح‌شده در این دوره حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حمل‌ونقلی ، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا ، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی وعدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر است.

وی گفت : امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکتها وموسسات و رانندگان در سال 97 شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه‌ها نباشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    با احترام :

    خوب بود اگر 37 مورد را جزء به جزء بیان میکردید .چون حمل محموله بدونه ضوابط حمل و نقلی نزدیک به صفر هست . ییهویی دچار سوء تفاهم نشیم.


    واقعا کسی که خودش را به خواب زده را نمیشه از خواب بیدار کرد.

    حس من از خواندن این گزارش فقط حس یاس ناامیدی ایست