| کد خبر: 171690 |

◄ تردد بیش از یازده میلیون تردد در جاده‌های هرمزگان

تیرماه بیش از یازده میلیون تردد در جاده‌های هرمزگان صورت پذیرفت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، گـفت: در تیر ماه 1397 تعداد 11142620 تردد در جاده‌های استان صورت گرفته که 29‌درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که بیش‌ترین حجم تردد در محور بندرعباس-بندر شهید رجایی با 264933 وسیله نقلیه، بیش‌ترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

 به گـزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهـداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریـوش باقـرجـوان افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده‌های استان معادل 211 وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس-بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد 1066 وسیله نقلیه در ساعت بوده است و سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 74 کیـلومتـر در سـاعت است.

وی عنوان کرد: بیش‌ترین ســـرعت متوسط در این مدت 98 کیلومتر درســاعت مربوط به محور سه‌راهی چارک-بندرلنگه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کم‌ترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 28‌تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد- سه‌راهی چهوو بوده و گفتنی است که هشت‌درصد وسایل نقلیه در جاده‌های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندر شهید رجائی-بندرعباس با 1588047 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

از مجموع کل تردد هشت درصد وسایل نقلیه در جاده‌های استان سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند و بیش‌ترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور سیرجان (باغات)–حاجی‌آباد با 33653 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

داریوش باقرجوان با تاکید براین‌که درتمام محورهای استان دوربین‌های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره‌کل در طول شبانه‌روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند، بیان کرد: اطلاعات متخلفان سرعت غیرمجاز به‌صورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.