| کد خبر: 171676 |

◄ اجرای طرح کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری عمومی

طرح کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری عمومی در حال اجرا است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب، از همکاری و تعامل این اداره با پلیس‌راه شهرستان میناب در راستای کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری و باری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، علی ذاکری گفت: با شروع مسافرت‌های سیاحتی و زیارتی و همچنین فصل برداشت محصولات تابستانه کشاورزی کنترل و نظارت بر سلامت فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری و باری به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و سلامت سفر هموطنان با هماهنگی پلیس‌راه ، طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی به‌طور مستمر در حال اجرا است.

وی با اشاره به این‌که این طرح به صورت کنترل دروازه‌ای در محل پاسگاه‌های پلیس‌راه در حال انجام هست افزود: به منظور کنترل سلامت فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، با هماهنگی فرماندهی پلیس‌راه شهرستان میناب به شکل مستمر در محل پلیس‌راه میناب-جاسک و میناب -دوراهی بندرعباس با حضور کارشناسان این اداره نسبت به کنترل ناوگان مسافربری اقدام کردند.

علی ذاکری افزود: با این‌که این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده‌ای دارد، نیروهای راهداری بالباس فرم با همکاری عوامل پلیس‌راه در پاسگاه‌ها مستقر و با تکمیل فرم گزارش طرح کنترل نظارت ایمنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای برای دستگاه‌های عبوری و کنترل تکمیل بودن اسناد حمل ( راننده-ناوگان-شرکت) ،کنترل عدم بارگیری بار غیر متعارف در قسمت بار اتوبوس‌ها، کنترل نصب سامانه (سپهتن) و امکان بهره‌برداری از آن، کنترل وضعیت لاستیک‌ها، عملکرد چراغ‌ها، چکش‌های ایمنی منصوب داخل اتوبوس‌ها و... را موردبررسی قراردادند.

 علی ذاکری افزود: امید است با تلاشی که از سوی متولیان ایمنی و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال انجام است در تامین ایمنی سفر و مسافر درروزهای آینده بیش از گذشته کوشا و سهیم باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.