| کد خبر: 174925 |

◄ تامین ایمنی جاده‌ای در سایه تعامل نیروی انتظامی و راهداری

تامین ایمنی جاده‌ای در سایه تعامل دو خانواده بزرگ نیروی انتظامی و راهداری و حمل‌ونقل امکان‌پذیر است.

تین نیوز

ساختمان قرارگاه پلیس‌راه قم، با هزینه‌ای افزون بر 32‌میلیارد و 500 میلیون ریال ودرزمینی به مساحت 2167 مترمربع، احداث و به بهره‌برداری رسید. هم‌زمان با ایام گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با حضور سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی، ساختمان جدید قرارگاه پلیس‌راه قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم درسخوانی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که آن را فرصتی جهت تقدیر از خدمات بی‌دریغ حافظان امنیت و ضابطان قضایی دانست، اظهار کرد: بی‌تردید تامین ایمنی محورهای جاده‌ای در سایه تعامل دو خانواده بزرگ نیروی انتظامی و راهداری و حمل‌ونقل امکان‌پذیر است.

ابوالفضل جمالی در ادامه به کاهش 34‌درصدی آمار تلفات جاده‌ای قم طی سال 96 اشاره کرد و آن را مرهون تلاش جمعی مسئولان و تعامل مناسب نیروی انتظامی و راهداری و حمل‌ونقل دانست و تاکید کرد: سرفصل اقدامات سازمان متبوع و به‌تبع آن ادارات کل استانی، تهیه و تجهیز اماکن استقرار پلیس‌راه در قالب احداث قرارگاه، پاسگاه و ابنیه استقرار تیم‌های فصلی هست

جمالی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای همین امر احداث و تجهیز اماکن استقرار عوامل پلیس‌راه، عملیات اجرایی فاز نخست طرح احداث پاسگاه پلیس‌راه قم-سلفچگان به پایان رسیده و مراحل اجرایی فاز دوم آن نیز در حال تکمیل است.

 وی ادامه داد: از دیگر اقدامات سازمان متبوع در راستای احداث پاسگاه پلیس‌راه در سطح راه‌های قم، پروژه ساخت پلیس‌راه جاده قدیم قم-تهران است که به‌زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، در ادامه به‌ضرورت تجهیز ابنیه و ملزومات موردنیاز پلیس‌راه به آخرین فن‌آوری‌های روز اشاره کرد و عنوان کرد: گرچه تسریع در احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس‌راه قم، به دلیل عدم تناسب ساختمان پیشین با جایگاه عوامل ستاد فرماندهی پلیس‌راه قم، در دستور کار این اداره‌کل قرار داشت اما احداث و تجهیز ساختمانی درخورشان و ماموریت‌های این نیرو موجب تانی در تکمیل این قرارگاه شد.

در ادامه این مراسم سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی درسخوانی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل به جهت همکاری بسیار خوب آن تشکر کرد و عنوان کرد: خدمت در پلیس‌راه و تلاش در راستای کاهش تلفات جاده‌ای یک عبادت است.

 وی ترافیک محورهای جاده‌ای قم طی ایام عید نوروز را کم‌نظیر خواند و تاکید کرد: اقدامات موثری جهت مدیریت ترافیک جاده‌ای صورت گرفته که باید آن‌ها را تقویت کرد.

ساختمان جدید ستاد فرماندهی پلیس‌راه قم در زمینی به مساحت 2167 مترمربع و با زیر بنایی بالغ‌بر 1170 مترمربع و در قالب دو ساختمان اصلی و جانبی احداث شده است.

هزینه ساخت این بنا افزون بر 32‌میلیارد و 500‌میلیون ریال است که از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تامین شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.