| کد خبر: 170952 |

◄ رانندگان تلاشگر اجازه لطمه به اقتصاد کشور را ندادند

علی‌رغم همه تحریک‌ها، تلاش‌ها و فضاسازی‌های دشمنان در ماه‌های اخیر برای ایجاد تنش در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، فعالان بخش حمل‌ونقل به‌ویژه رانندگان اجازه ندادند لطمه‌ای به اقتصاد کشور وارد شود و همانند برهه‌های گذشته پای‌کار ایستاند و به فعالیت پرداختند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، به همراه فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای استان با آیت‌اله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز دیدار کرد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از علیرضا سیاه‌پور،  گفت: علی‌رغم همه تحریک‌ها، تلاش‌ها و فضاسازی‌های دشمنان در ماه‌های اخیر برای ایجاد تنش در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، فعالان بخش حمل‌ونقل به‌ویژه رانندگان اجازه ندادند لطمه‌ای به اقتصاد کشور وارد شود و همانند برهه‌های گذشته پای‌کار ایستاند و به فعالیت پرداختند.

 وی با اشاره به کارشناسی‌های صورت پذیرفته از مشکلات رانندگان افزود: بر اساس بررسی‌های صورت پذیرفته و ورود جدی به مشکلات رانندگان توانستیم با کمک دیگر دستگاه‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات رانندگان را مرتفع کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، هم‌چنین ادامه داد: رانندگان به‌عنوان جهادگران عرصه حمل‌ونقل همواره با تلاش‌هایشان چرخ‌های اقتصاد را به حرکت درآورده که ما باید قدردان زحماتشان باشیم.

سیاه‌پور سپس به مبحث ایمنی راه‌های استان نیز پرداخت و گفت: پس از شناسایی نقاط حادثه‌خیز در جهت رفع این نقاط تلاش شده است و تا امروز توانسته‌ایم گام‌های مهمی برداریم.

 در این دیدار آیت‌اله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز از زحمات تلاشگران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای فارس تشکر کرد و حماسه حضور رانندگان در ادوار مختلف به‌ویژه ایام جنگ هشت ساله تحمیلی و دفاع مقدس را یادآور ساخت. آیت‌اله دژکام همچنین از مسولان دولت خواست به مشکلات رانندگان بیش از پیش رسیدگی کنند و حرف‌های آن‌ها را بشنوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.