| کد خبر: 163409 |

◄ بهره‌برداری از سه کیلومتر ابتدایی محور چهار خطه نورآباد-قائمیه+عکس

سه کیلومتر ابتدایی محور چهار خطه نورآباد-قائمیه در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

باشگاه شهروند خبرنگار: چندی پیش علی اکبر محمدی مدیرکل منطقه جنوب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با حضور در پروژه محور نورآباد-قائمیه از دست‌اندرکاران این پروژه خواست تا با عزم جدی برای آماده‌سازی سه کیلومتر ابتدایی محور نورآباد-قائمیه که موجب حذف نقاط حادثه‌خیز  می‌شود، تلاش کنند.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر اجرایی شرکت زرین‌دشت لمزان محور نوآباد-قائمیه در خصوص راه‌اندازی این پروژه گفت: با هماهنگی پلیس‌راه و سازمان راهداری استان فارس برای تشخیص نواقص ایمنی و علائم،  این پروژه در روزهای پایانی سال 96به مدت  سه روز و ه طور آزمایشی بازگشایی شد.

صمد اعلایی اظهار داشت: پس از آن و در صبح روز دوم فرودین 97،  کیلومتر صفر تا سه پروژه نورآباد-قائمیه پس از نصب نیوجرسی، تابلوها، علائم و لوازم  ایمنی جاده، رسماً بازگشایی شد.

وی افزود: این در حالی است که در ابتدای سال 95  نیز 17 کیلومتر انتهای این پروژه به بهره‌برداری رسیده بود که  سه کیلومتر دیگر آن در ابتدای محور نوآباد-قائمیه نیز در روزهای پایانی سال 96 آماده شد.

اعلایی با اشاره به طولانی شدن زمان بهره‌برداری پروژه نورآباد-قائمیه گفت: مسیر احداث این پروژه در مناطق مزروعی بود و معارض داشت، ضمن این‌که نبود اعتبار برای اتمام آن نیز ازجمله دلایل به طول انجامیدن پروژه نوآباد-قائمیه بوده است.

 اعلایی بیان کرد: پروژه محور نورآباد- قائمی به بازگشایی گره ترافیک و حذف نقاط حادثه‌خیز این راه  کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.