| کد خبر: 150771 |

در نیمه نخست امسال انجام شد:

بیش از 132 هزار نفر ساعت گشت راهداری در محورهای همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از 132 هزار و 907 نفر ساعت گشت راهداری، نیمه نخست امسال در محورهای استان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از 132 هزار و 907 نفر ساعت گشت راهداری، نیمه نخست امسال در محورهای استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمیدرضا پرورشی خرم در گفتگویی اظهار داشت:  همچنین در شش ماهه نخست امسال 33 مورد دور برگردان و پارکینگ نیز در جاده های استان احداث و 27 کیلومتر از راه های استان همدان آسفالت رگلاژی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در سطح جاده های استان همدان اقدامات بسیار موثری در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ ای انجام شده است، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال لکه گیری راه های آسفالته به میزان 123 هزار و 84 متر مربع و پاک کردن، تنظیم قنوها با گریدر به میزان 3 هزار و ۴۷ کیلومتر، 129 کیلومتر شانه سازی راههای آسفالته، 2 هزار و 228 کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته و 331 کیلومتر رگلاژ راه های شنی انجام شده است.

پرورشی خرم ادامه داد: 14 مورد اصلاح پیچ های خطرناک و 1492 مورد زه کشی و دریواسیون پل ها از دیگر اقدامات بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، از پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به میزان 4 هزارو 150کیلومتر خبر داد و گفت: آسفالت شانه راه ها به میزان 13کیلومتر، موج تراشی سطوح آسفالته به میزان 15 هزارو 964 متر مربع، تعمیر و مرمت و نگهداری پلهای کوچک 21 دستگاه، تعمیرات اساسی پل های بزرگ 2 دستگاه، احداث و تعریض پل ها 9 دستگاه و تنقیه و لایروبی پل ها 959 مورد در نیمه نخست سال 96 انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.