| کد خبر: 150770 |

در نیمه نخست سال انجام شد؛

ثبت بیش از 272 هزار سفر در استان همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان از ثبت 272 هزار و 477 سفر در نیمه نخست امسال در استان همدان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان از ثبت 272 هزار و 477 سفر در نیمه نخست امسال در استان همدان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده اظهار داشت: این میران سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشته  است.

وی افزود: تردد با وسایل نقلیه شخصی و خریدهای اینترنتی از جمله علت کاهش سفرهای انجام شده با ناوگان حمل و نقل عمومی در استان همدان است.

پناهنده، همچنین با اشاره به جابجایی 2 میلیون و 822 هزار و 795 مسافر در شش ماه نخست امسال در استان یادآور شد: پارسال نیز این رقم 3 میلیون و 262 هزار و 212 مسافر بوده است که 13 درصد کاهش را نشان می دهد.

این مسئول همچنین تعداد رانندگان حرفه‌ای فعال در بخش مسافر در استان را 2 هزار و 894 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: همه این رانندگان دارای شرایط رانندگی با وسایل نقلیه عمومی و دارای کارت هوشمند رانندگی هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان، تجهیز صد در صدی ناوگان اتوبوسی استان را به سامانه سپهتن از جمله اقدامات انجام شده بیان کرد و ابراز داشت: افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه ای( آنلاین ) عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از این طرح است.

پناهنده، ابراز امیدواری کرد: قصد تعمیم این سامانه را به دیگر ناوگان حمل و نقلی از جمله سواری و مینی بوس را نیز داریم که در آینده نزدیک این امر محقق خواهد شد.

گفتنی است، این استان با داشتن بیش از 5 هزار کیلومتر انواع راه و بزرگراه و 85 کیلومتر از آزاد راه همدان ساوه نقشی راهبردی و تعیین‌کننده در غرب کشور دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.