| کد خبر: 146286 |

ثبت یک میلیون و ۳۵۰ هزار تردد در تعطیلات عید غدیر در محورهای استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل از ثبت یک میلیون و ۳۵۰ هزار تردد در تعطیلات عید غدیر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل از ثبت یک میلیون و ۳۵۰ هزار تردد در تعطیلات عید غدیر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی رحمتی در جمع خبرنگاران گفت: این میزان تردد از ۱۶ تا پایان روز ۱۸ شهریور ۹۶ توسط ۶۰ سامانه تردد شمار که در ۳۰ نقطه از محورهای مواصلاتی استان نصب شده به ثبت رسیده است. 

وی با بیان اینکه سرعت متوسط خودروهای عبوری ۶۹ کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: در این مدت بیشترین تردد در محور اردبیــل سه راهی ســـرعین با ۷۲ هزار تردد و اردبیــل آستارا با ۷۰ هزار تردد انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل گفت: در ایام تعطیلات عید سعید غدیرخم حدود ۱۲۰ هزار تردد به استان وارد و ۱۱۷ هزار تردد نیز از محورهای مواصلاتی استان خارج شدند. 

رحمتی با اشاره به قابلیت های بالای تاریخی ، گردشگری ، طبیعت زیبا و هوای مطبوع استان اردبیـــل در میزبانی سالانه از ۹ میلیون نفر مسافر و گردشگر افزود: سازمان راهداری برای رفاه حال مسافران و هموطنان ایجاد و احداث مراکز خدماتی رفاهی را با کمک بخش خصوصی درسال ‌اقتصاد مقامتی تولید و اشتغال در دستور کار خود قرار داده و در میدان اقدام و عمل به معنای حقیقی کلمه از سرمایه گذاران حمایت می کند.

وی از فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در نقاط مختلف استان اردبیل خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اتمام عملیات احداث و تکمیل ۶ مجتمع دیگر بتوانیم بیش از پیش به مسافران و مترددین جاده‌ها خدمات مناسب ارائه کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.