| کد خبر: 138980 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس خبر داد :

روکش آسفالت در سطح محور ارتباطی کندوان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح محور کندوان به طول بیش از 50 کیلومتر با هدف ارتقاء ضریب ایمنی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در سطح محور کندوان به طول بیش از 50 کیلومتر با هدف ارتقاء ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهدی صفایی ضمن اعلام این مطلب افزود: راه زیر ساخت اصلی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه در جامعه بوده و باید به ارتقاء و ایمن سازی آن اهمیت داد.

وی افزود : هم اکنون عمده تلاش های این اداره کل صرف حفظ و نگهداری از شبکه راهها ، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور بهره برداری بهینه از سرمایه گذاریهای انجام شده در این بخش میگردد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در ادامه از اجرای روکش آسفالت کیلومتر 25 تا77 محور مرزن آباد –کندوان با اعتباری بالغ بر100میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: این اداره علاوه برروکش آسفالت راههای حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای از ابتدای سال جاری مانند جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، جمع آوری تابلو های غیر مجاز ،پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی، علف تراشی ، اقدامات ایمن سازی از قیبل نصب علایم ، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی را در دستور کار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.