| کد خبر: 257214 |

کمیته ویژه تامین ناوگان برای سفرهای اربعین حسینی ۱۴۰۲ تشکیل می شود

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین از تشکیل کمیته ویژه تامین ناوگان برای سفرهای اربعین حسینی ۱۴۰۲ به منظور خدمت رسانی شایسته به زایران خبر داد.

تین نیوز

رضا نفیسی رییس مرکز تدوین مقررات و ایمنی حمل و نقل و دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین در دومین جلسه کمیته ویژه برای پیگیری تامین ناوگان مورد نیاز سفرهای اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ در روز یکشنبه مورخ ۲۱ خردادماه با حضور نمایندگان ستاد مرکزی اربعین، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور برگزار شد، بر لزوم تشکیل کمیته ویژه تامین ناوگان برای سفرهای اربعین حسینی ۱۴۰۲ به منظور خدمت رسانی شایسته به زایران تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نفیسی با اشاره به تقاضای بالای سفرهای اربعین حسینی نسبت به سال گذشته و امکانات محدود موجود از لحاظ تامین ناوگان، بر اهمیت مشارکت و همکاری سایر وزارتخانه ها و دستگاه ها در این خصوص تاکید کرد.

وی افزود: پیرو مکاتبه رییس کمیته حمل و نقل و سوخت و با توجه به ابلاغ وزیر محترم کشور، موضوع بهره گیری از ناوگان در اختیار سایر ارگان ها، مجدانه از سوی دبیرخانه کمیته درحال پیگیری است و نشستی نیز بدین منظور با حضور نمایندگان دستگاهها در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه رضایت هرچه بیشتر زایران، هدف غایی ستاد اربعین و کمیته های زیرمجموعه آن است، اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی و مدیریت همه جانبه سفرهای امسال، به یاری خداوند متعال شاهد خدمات رسانی شایسته تری به زایران باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.