| کد خبر: 267236 |

رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با منابع "مولدسازی"

معاون وزیر راه و شهرسازی از رفع نقاط حادثه خیز جاده ها با منابع مولدسازی خبر داد و گفت: ۱۰ استان بیشترین آمار تصادفات رانندگی را دارند.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی از رفع نقاط حادثه خیز جاده ها با منابع مولدسازی خبر داد و گفت: ۱۰ استان بیشترین آمار تصادفات رانندگی را دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سیدکمال هادیانفر با اشاره به وجود 3200 نقطه پرحادثه در جاده های کشور اظهار کرد: 877  نقطه از این نقاط، پر تصادف است که سازمان راهداری با استفاده از منابع مولدسازی حداقل 400 نقطه را اصلاح و برطرف می کند.

وی ادامه داد: تاکنون 261 نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اصلاح و برطرف شده و مابقی نقاط نیز باید تا پایان سال اصلاح و برطرف شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه هفتم توسعه کاهش 50 درصدی تصادفات پیش بینی شده و با توجه به مصوبات دیروز کمیسیون ایمنی راه ها از جمله برگزاری جلسه با 10 استانی که بیشترین آمار تصادفات را داشتند، با حضور استانداران، وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نصب دوربین در راه های کشور به صورت BOT از طریق بخش خصوصی با فراخوان سازمان راهداری و نهایی شدن سامانه سپهتن که 386 هزار کامیون و تریلی را تحت پوشش قرار می دهد، از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون ایمنی راه ها بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.