| کد خبر: 264899 |

رسیدگی به تخلفات بیش از ۴۴۶ شرکت حمل و نقلی در ۶ ماه اول امسال

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تشدید شناسایی و برخورد جدی با صدور بارنامه های غیرواقعی (صوری) طی سال جاری خبر داد و گفت: در ۶ ماه اول امسال به تخلفات بیش از ۴۴۶ شرکت حمل و نقلی رسیدگی شد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تشدید شناسایی و برخورد جدی با صدور بارنامه های غیرواقعی (صوری) طی سال جاری خبر داد و گفت: در ۶ ماه اول امسال به تخلفات بیش از ۴۴۶ شرکت حمل و نقلی رسیدگی شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای حمیدرضا شهرکی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با افزایش نظارت های سیستمی و میدانی، در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برای بیش از ۳۰۰ شرکت حمل ونقل کالا و ۱۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر و ۶ شرکت حمل ونقل بین المللی از طریق کمیسیون های رسیدگی به تخلفات و ادارات کل استانی تابعه سازمان در سراسر کشور، برخوردهای قانونی لازم صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل همچنین در خصوص پیشگیری از صدور بارنامه های غیرواقعی (صوری) گفت: در سال جاری ضمن ایجاد و فعال سازی الگوریتم های بازدارنده در سامانه صدور بارنامه، با اجرای طرح کنترل و نظارت بر روی اسناد حمل صادره، نسبت به عدم تخصیص سوخت برای بارنامه های صوری، از نیمه دوم شهریورماه و طی پنج مرحله از اجرای طرح مذکور، حدود ۱۰۰ هزار بارنامه غیرواقعی(صوری)، شناسایی و ضمن ثبت تخلفات در سامانه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از واریز بیش از ۵۳ میلیون لیتر به ارزش تقریبی بیش از ۳۷ میلیون دلار بر اساس قیمت فوب خلیج فارس و معادل ۱۸۵۰ میلیارد تومان به کارت های سوخت ناوگان متخلف جلوگیری به عمل آمده است.

لازم به ذکر است با تمهیدات پیش بینی شده تعداد اسناد حمل صوری در آبان ماه جاری نسبت به ماه قبل آن ۶۱ درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.