پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی دریانورد
محمد شکیبی نسب در پیام خود به مناسبت روز جهانی دریانوردی ضمن قدردانی از ایثارگری های دریانوردان ایرانی، تأکید کرد که این قشر فداکار باوجود تهدیدها و محاصره دریایی، اجازه وقفه در چرخه تأمین کالاهای اساسی کشور را ندادند
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به مناسبت روز جهانی دریانورد، از ایثارگری های دریانوردان ایرانی با وجود تهدیدها و محاصره دریایی قدردانی کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی نسب در این پیام ضمن قدردانی از ایثارگری های دریانوردان ایرانی، تأکید کرد که این قشر فداکار باوجود تهدیدها و محاصره دریایی، اجازه وقفه در چرخه تأمین کالاهای اساسی کشور را ندادند.
متن پیام محمد شکیبی نسب، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت ۲۵ ژوئن ۴ تیرماه روز جهانی دریانورد بدین شرح است:
امسال، روز جهانی دریانورد در حالی گرامی داشته می شود که دریانوردان ایرانی، در سخت ترین شرایط و در مواجهه با تهدیدها، محدودیت ها و فشارهای ناشی از جنگ و محاصره دریایی، بار دیگر ایثار، شجاعت و مسئولیت پذیری خود را به اثبات رساندند. آنان که با فداکاری و تعهد، زنجیره تأمین کالاهای اساسی را پویا نگه داشتند و نام ایران را بر تارک دریاها می درخشند.
دریادلانی که با حضور مستمر و فداکارانه در خطوط کشتیرانی، دوشادوش فعالین حوزه امنیت دریایی کشور، اجازه ندادند چرخه تجارت و تأمین نیازهای کشور دچار وقفه شود و با مجاهدتی خاموش اما اثرگذار، سهمی بزرگ در حفظ پویایی اقتصاد ملی ایفا کردند.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی دریانورد به تمامی دریانوردان شریف، کارکنان ناوگان دریایی، فعالان حوزه حمل ونقل دریایی و خانواده های صبور و فداکار آنان، از تلاش های خستگی ناپذیر و جانانه این قشر راهبردی قدردانی می کنم.
امنیت، اقتدار و توسعه دریامحور جمهوری اسلامی ایران، مرهون همت والای انسان هایی است که در سخت ترین شرایط، دریا را عرصه خدمت به کشور قرار داده اند و با اراده ای استوار، پرچم عزت و خودباوری ایران را بر فراز آب های منطقه و جهان برافراشته نگه داشته اند.
از درگاه خداوند متعال، سلامتی، عزت، سربلندی و موفقیت روزافزون همه دریانوردان عزیز را مسئلت دارم.