بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

جذب سرمایه گذاری ۵۰ همتی بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳

امسال از ظرفیت های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بنادر با رویکرد ارتقای تولید، رونق اشتغال، جذب کالا و بازاریابی تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان بهره خواهیم برد.

جذب سرمایه گذاری ۵۰ همتی بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳
تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر گفت: امسال از ظرفیت های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بنادر با رویکرد ارتقای تولید، رونق اشتغال، جذب کالا و بازاریابی تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان بهره خواهیم برد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست ماهانه مدیران این سازمان با اعلام رشد پنج درصدی عملکرد بنادر کشور طی ۲ ماه گذشته از سال جدید، گفت: شاخص های عملکردی سازمان بنادر و دریانوردی در سال جدید، حاکی از رشد ۴۵ درصدی در حوزه ترانزیت و ۲۰ درصدی در بخش جابه جایی کالاهای اساسی است.

صفایی با اشاره به سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در بنادر کشور در سال گذشته، افزود: روند توسعه، تجهیز و سرمایه گذاری در بنادر بازرگانی کشور در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به موازات دریایی محور شدن برنامه های توسعه ای کشور در دولت سیزدهم و توجه ویژه هیأت وزیران به تخصص و تعهد سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی کشور، باید این فضا و تفکر حفظ شود و ارتقا یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اقدامات و تدابیر انجام شده برای ارتقای پوشش پدافندی سازمان بنادر در برابر حملات سایبری را یکی از کارهای ارزشمند در حوزه تجارت دریایی کشور دانست و خواستار رفع مسائل و مشکلات در حوزه بازرسی از بنادر تجاری در شمال و جنوب کشور شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.