| کد خبر: 247072 |

◄ بنادر سیریک و جاسک؛در اولویت تسهیلِ تجارت با کشور‌های حاشیه خلیج فارس

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر سیریک و جاسک در اولویت ساخت امور زیربنایی و تسهیل در تجارت و صادرات کالا با کشور‌های حاشیه خلیج فارس قرار دارند.

تین نیوز

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر سیریک و جاسک در اولویت ساخت امور زیربنایی و تسهیل در تجارت و صادرات کالا با کشور‌های حاشیه خلیج فارس قرار دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین چراغی در بازدید از بنادر جاسک و سیریک با اشاره به نقش فزاینده بنادر کوچک به عنوان نیروی محرک توسعه اقتصادی دریامحور و توسعه اشتغالزایی پایدار در منطقه افزود: بهبود مستمر زیرساخت‌های این بنادر همواره در اولویت سازمان بنادر است.

وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا از عوامل مهم در راستای ارتباط مستمر با کشور‌های حوزه خلیج فارس و افزایش حضور در بازار‌های کشور‌های همسایه و رونق صادرات انواع کالا است.

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به حوزه بنادر کوچک در سواحل مکران بیان کرد: با همکاری تعاونی‌ها، گمرک و رفع مشکلات این حوزه، شاهد توسعه و رونق این بنادر خواهیم بود.

چراغی سرعت بخشی در رفت و آمد و تخلیه و بارگیری کالا و افزایش ایمنی دریایی و بندری را از عوامل مهمی دانست که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

لازم به ذکر است؛ بنادر جاسک، سیریک و تیاب در شرق هرمزگان زیر مجموعه مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان است که جایگاه ویژه‌ای در زمینه صادرات و واردات کالا دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.