| کد خبر: 247031 |

۶ پروژه عمرانی فردا در مجتمع بندری انزلی به بهره برداری می رسد

با حضور علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی، ۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴۹ میلیارد تومان فردا چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه در مجتمع بندری انزلی به بهره برداری می رسد .

تین نیوز

با حضور علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴۹ میلیارد تومان فردا چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه در مجتمع بندری انزلی به بهره برداری می رسد .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: از این ۶ پروژه،  ۵ پروژه عمرانی با اعتبار دولتی و یک پروژه سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی افتتاح می شود که با افتتاح این پروژه ها ، برای ۲۳۶ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گفته یونسی، لایروبی فاز اول تالاب انزلی ، بهره برداری از باشگاه ملوانان، تعمیرات اساسی چمن ورزشی، تامین برق ساحلی برای کشتی های پهلو گرفته در مجتمع بندری انزلی وهمچنین لایروبی بندر آستارا  از جمله ۵ پروژه بخش دولتی خواهد بود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان درباره پروژه افتتاحی با سرمایه گذاری بخش خصوصی هم گفت: سیلوی غلات ۵۰ هزار تنی با سرمایه گذاری ۲۳۷ میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای ۳۰ نفر در بندرانزلی، از دیگر پروژه های افتتاحی توسط بخش خصوصی است .

گفتنی است، مجتمع بندری انزلی به عنوان پرسابقه ترین بندر تجاری کشور از دیرباز تا به امروز  همواره مورد توجه بازرگانان و تجار بوده و اکنون با ۱۷ پست اسکله امکان تخلیه و بارگیری بیش از ۱۰ میلیون کالا در سال را دارد.

  بندر آستارا نیز به عنوان تنها بندر دارای مرز گمرکی، خشکی و آبی و با دارا بودن ۲ پست اسکله، نخستین بندر خصوصی کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.