| کد خبر: 243771 |

◄ حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان شد

با حکم معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، مهندس حسین یونسی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.

تین نیوز

با حکم معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، مهندس حسین یونسی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش تین نیوز، علی‌اکبر صفایی در این حکم بر رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات‌عامل و شورای‌عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای امور، بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کشتی و کالا و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی و  همچنین ارتقاء ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، حفظ محیط‌زیست دریایی و امنیت دریانوردی (اجرای ISPS Code) تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی گیلان به ضرورت توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بنادر استان گیلان از ترانزیت منطقه‌ای دریای خزر، جدیت در پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات کارشناسان و فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک اشاره کرده است.

حسین یونسی با ۲۳ سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، کارشناس مهندسی دریا و کارشناس ارشد امور دریایی است و پیش از این، معاون مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

معاون امور دریایی و بندری اداره‌ کل بندر و دریانوردی امیرآباد، رئیس امور دریایی مجتمع بندری انزلی، معاون امور دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و رئیس اداره آموزش مجتمع بندری امام خمینی(ره) از مهم ترین سوابق اجرایی حسین یونسی است.

پیش از این دکتر حمیدرضا آبایی عهده دار این سمت بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.