| کد خبر: 227798 |

افتتاح ۲۰پروژه دریایی و بندری در هرمزگان

با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی عصر امروز (پنج شنبه) ۲۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی عصر امروز (پنج شنبه) ۲۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی کرجی ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت: بهره‌برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از برنامه های افتتاح وزیر راه  است.

وی افزود: مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آبهای سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر هرمزگان و همچنین بهره برداری از  یک دستگاه ایکس ریزدر جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری اشتغالزایی یکهزار و ۴۳ نفری ایجاد کرده است، اظهارداشت: وزیر راه و شهرسازی از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث بندر هرمزگان بازدید خواهد کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.