| کد خبر: 223804 |

بهره برداری از ۸ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرشهیدرجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره‌برداری ۸ پروژه‌های سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره‌برداری ۸ پروژه‌های سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۲۶ آذرماه) در جمع خبرنگاران، گفت: علاوه بر پروژه های توسعه ای، زیرساختی و تعمیراتی که در بندرشهید رجایی در حال اجر است، طرح های متعددی نیز در بخش سرمایه گذاری  و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده که از این بین ۸ پروژه مراحل نهایی سپری کرده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل  بنادر و دریانوردی هرمزگان هزینه انجام این پروژه ها را مبلغی بالغ بر۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: اعتبار هزینه شده در این ۸ پروژه از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با  بهره برداری از این  پروژه‌ها برای ۶۴۰ نفر از جوانان جویای کار  اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

محمدی کرجی ران احداث ۳ پایانه  نگهداری فرآور ده های نفتی، احداث  دو پایانه ترانزیتی و یک پایانه کالای خطرناک و همچنین احداث ۲ مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی را از جمله پروژه های  قابل افتتاح  در حوزه سرمایه گذاری عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.