| کد خبر: 191801 |

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

◄ نمره مثبت ممیزان ایتالیایی به صحت سنجی و شفافیت فرآیندها در سازمان بنادر

سازمان بنادر در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت موفق شد.

تین نیوز

 مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر گفت: این ادره کل بر اساس گزارش ممیزی صورت گرفته توسط موسسه IMQ ایتالیا در ابتدای سال۱۳۹۸ ، حایز موفقیت در ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در نیل به اهداف ISO ۹۰۰۱,۲۰۱۵ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، نادر پسنده اظهار داشت: از ۷ نقطه مثبت گزارش شده در ممیزی اخیر سیستم مدیریت کیفیت توسط موسسه  IMQ ایتالیا، بیش از۴ نقطه مثبت به اداره کل امور دریایی سازمان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت  ISO جهت بهبود  بهره وری ،  صحت سنجی و شفافیت در فرآیندهای فعالیت های سازمانی همواره در راس امور و اهداف اداره کل امور دریایی سازمان بنادر قرار داشته است.

به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر ، "ایجاد ساختار جهت بازرسان  کشتی و صدور کارت مهارت" و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی" ، از مهم ترین اقدامات این اداره کل درخصوص  افزایش سرعت ، دقت و صحت فرآیند ها و ارائه خدمات به مشتریان است که در گزارش ممیزان سازمان مورد تائید قرار گرفته است. 

وی همچنین "افزایش دقت  و امنیت  گواهینامه صادره برای کشتی ها از طریق سیستم جامع دریایی و چاپ هولوگرام و QR کد " ؛ " استفاده از سیستم  جامع دریایی در تمام فرآیندهای  اداره کل از جمله بازرسی کشتی ها توسط تبلت و دوربین و مستند سازی "و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی " را دیگر تمهیدات توسعه ای سازمان بنادر در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.